Jeśli kiedykolwiek przeczytać na blogu, odwiedził stronie MySpace, oglądałem film na YouTube, wyrejestrowany
zdjęcie w serwisie Flickr, lub kliknięciu na link na Twitter, potem pięć godzin później, spojrzał w górę, aby sprawdzić
zegar i zrozumiał, że to 04:00, wiesz co mam na myśli. Przyznaj się, już tam: Niebo
Pomóż mi, dziecko krzyczy i wymaga zmiany pieluchy, ale daj mi chwilkę, tylko trzeba kliknąć
na jednej … więcej … link … aaa. Teraz nie, że czujesz się lepiej?
Możesz być nastolatkiem na Hi5, profil-Hopping wszystkie gorące dziewczyny w klasie studiów na wysokim
Szkoła lub babcia niepokojem sprawdzenie YouTube, aby zobaczyć, czy twoja córka dodał
najnowszy film swojego trzy-letniego wnuka. Możesz być punk rocker dodając nowy
Piosenka do swojej stronie MySpace zespołu lub Harvard grad surfingu LinkedIn, aby zobaczyć, kto wiesz
w Google, kto wynajmu. Możesz być Real Shaq Tatuś tweet na wieczorne wyniki box
i slam dunk-na Yao Ming, czy Barack Obama rajdy wiernych, aby wydostać się do głosowania za pośrednictwem
SMS w przededniu wyborów najstarszej w historii Ameryki. Od największego do
Najmniejszy, od najmłodszych do najstarszych, świat stał pogrążony, ujarzmiony, a
uzależniony od mediów społecznościowych.
Chyba, że ​​już w śpiączce przez ostatnie pięć lat, swoich zachowań i interakcji z społeczna
Media zmieniły się radykalnie. Teraz spędzić więcej czasu podłączony-dosłownie iw
przenośni, niż kiedykolwiek wcześniej. Nasza egzystencja nieaktywny-online jest zrośnięte w produkt
elektronicznie zwiększona doświadczenie, które wydawałoby się nieprawdopodobne nieco ponad dziesięć lat
temu, ale teraz wydaje się niemal drugą naturą. Można się zastanawiać, w jaki sposób ludzie kiedykolwiek udało się
planuje spotkać się na kolację lub nocy na mieście, zanim wszyscy mieli e-mail, Evite, Yelp,
lub wiadomości tekstowe. Nasza fascynacja i mocowane-naród, wszystkie rzeczy cyfrowy jest zarówno
błogosławieństwem jak i przekleństwem, co pozwala na komunikację kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcą,
nawet jeśli to oznacza wsłuchiwanie się faceta sprzedaży w łazience stoisku obok ciebie rozmowy z
klientów i zastanawiasz się, czy należy czekać dopóki on zrobił przed równo.
Pierwsze 10 lat Internet rewolucji były o uzyskanie komputery podłączone do
Internet. Ale następne 10 lat będą o uzyskanie ludzi podłączony
do siebie nawzajem. Obecnie jest ponad 1 mld ludzi na całym świecie w Internecie, a ponad 3 mld
osób z telefonów komórkowych, który może wysłać wiadomość tekstową. Wyobraź sobie, jak wiele czasu możemy wszystko
marnować wywiercenie jednego innego na Facebooku!
A mówiąc poważnie, to przemiana, w jaki ludzie spędzają swoje życie i wolny czas stworzył
wyzwanie dla tych w tradycyjnych ról marketingowych. Podobnie jak w przypadku wybuchu telewizji kablowej
kanały w latach 1990 i późniejsze fragmentacja rynku masowego przekazu i reklamy,
zachowanie w Internecie w 21 wieku został odejście od dużych Portal masowej produkcji
stron internetowych, takich jak AOL i Yahoo !, a wobec świata wypełnione wyszukiwarkach, sieci społecznych,
miliony maleńkich blogów i „długim ogonem” stron internetowych, witryn treści generowane przez użytkowników, kanałów wiadomości, aplikacje,
widgety, RSS, e-mail, SMS, komunikatory, czaty, Twitter, zakładki, itp, itd znalezienie sposobów na skuteczne
dotrzeć do klientów w świecie Web 2.0 stał się Sisyphean zadanie, wymagające wielu różnych
z internetowych umiejętności marketingowych i niezliczonych kanałów komunikacji.